Blog Roku 2012

Mój blog zacząłem prowadzić trochę ponad rok temu. Towarzyszył mi on przez cały 2012 rok i wciąż się rozwija. Wciąż raczkuję, jednak z każdym wpisem staram się by przynosił on więcej przyjemności w czytaniu i odkrywaniu Korei. Korei widzianej moimi oczami – kogoś komu wydaje się, że rozumie co się dzieje w tym niesamowitym kraju.

Jeżeli uważacie, że mam szansę na przejście do kolejnego etapu proszę o głosy sms-owe. Głosujemy do końca stycznia.

SMS o treści C00375 Na numer 7122

*Koszt sms-a to 1,23zł, a dochód z każdego oddanego głosu pomoże dzieciom ubogim i niepełnosprawnym wyjechać na obozy rehabilitacyjno-integracyjne. 

Z góry dziękuję wszystkim czytelnikom za odwiedzanie yellowinside i za każdy oddany głos!

A to ja w Korei po raz pierwszy - wakacje 2007.

A to ja w Korei po raz pierwszy – wakacje 2007.

Tagi:

Skomentuj

