KAL Airbus A380 – wspomnienia z Prestige Class.

Zainspirowany komentarzami czytelników do mojego ostatniego wpisu o KOREAN AIR (KAL) odnalazłem kilka zdjęć z mojego lotu Narita – Incheon który odbył się na pokładzie Airbus Industrie A380-800, 29-go września 2011 roku.

Samolot jest ogromny, jego rozmiary bije tylko jedna rosyjska produckja (An-225 Mrija), której został stworzony tylko jeden egzemplarz.

Łutem szczęścia znalazłem się w klasie prestiż.

„Prestige Class” znajduje się na drugim piętrze samolotu. Jest tak dużo miejsca między fotelami, że kiedy zapnie się pasy, rękoma nie dosięga się dotykowego wyświetlacza zamieszczonego w oparciu fotela na przeciwko.

Siedzenia są bardzo wygodne, w oparciu znajduje się panel sterujący pozwalający rozłożyć fotel do pozycji horyzontalnej. Obok fotela znajdziemy schowek, 2 wejścia USB oraz punktową regulowaną lampkę.

Po wejściu na pokład stewardess’a pomaga odwiesić wierzchnią odzież i proponuje coś do picia (soki świeżo wyciskane lub inne trunki). Po starcie samolotu przyjeżdża na wózeczku przystawka.

Ceramika, szkło, metalowe sztućce, świeża bułka, masło, owoce, sałata, sól w solniczce, serweta z tkaniny… czas na danie główne.

Nie pamiętam jakie były inne opcje, ale ja z specjalnie przygotowanego menu wybrałem węgorza w sosie teriyaki z ryżem i gotowanymi warzywami (zielony groszek, marchewka, grzyby) – normalnie Magda Gessler 🙂

Bardzo przyjemne doświadczenie!

Tagi: ,

Komentarze 4 to “KAL Airbus A380 – wspomnienia z Prestige Class.”

  1. Michał Kaczanowski Says:

    Nic, pozostaje tylko bookować tak aby lot był overbooked 🙂 Wtedy istnieje choć cień szansy, że trafimy na taką okazję 🙂 Normalnie jak w latającym apartamencie. Czy dużo osób załapało się na takie ” promo”? Obłożenie klasy prestige było duże?

    • yellowinside Says:

      Było bardzo mało osób tam gdzie ja siedziałem. Aż zdziwiłem się, że posadzono mnie zaraz obok innego pasażera skoro miejsc w klasie Presige było aż tyle! 🙂

  2. Daria Says:

    Fajny wpis ;DD
    Pisz częściej na blogu. Mieszkasz w tak wspaniałym kraju że możesz pisać o czy kolwiek albo chociaż wstawiać fotki ;))
    Zapraszam do mnie :
    mniamimniami.blogspot.com

Skomentuj

